Wednesday, December 4, 2013

Just Hit 100

This is my 100th post.
I am shocked I am still here to be honest. 
I have met so many wonderful people and found so much inspiration through this blog that I ain't going anywhere!
I have been thinking about how I could give back and how I could help someone else get motivated just the way I did. 
I think I have a little plan. 
I am in the process of getting a few blog friends together and we are planning a huge giveaway in January. 
A "New Year for a New You" giveaway. 
It's going to be big and going to be awesome so make sure you follow me so you'll know when shit goes down. 
This morning I absolutely killed it in the gym. 
Like I was crying sweat. 

I'm sure I've mentioned it before but the key to cardio for me is getting sucked into a good series. 
I've been watching Once Upon a Time and I can't stop. 

This morning the whole time I was lifting I was thinking about my run after so I could start the next episode. 
Sometimes I even extend my run so I can finish watching. 
I promise it helps. 
My girl Skinnymeg has been doing a Workout Wednesday for awhile but I'm not to hot with graphics, so I haven't linked up, but I figured I would give it a shot today. 
Here is my leg day... don't blame me if you can't walk. 
Only go as heavy as you can while still finishing all your reps. 
I don't always understand fancy terms like sets supersets, reps blah blah so I told you what I do in human talk. 
wow this looks like a 2nd grader did it....

If you try it let me know what you think. 
Let me know if you want more. 
If you are nervous about getting into lifting weights and aren't sure what to do in the are going to want to enter my giveaway (hint hint).

Secret Selfies at work!

Happy Wednesday friends now go hump some people!


  1. It looks like a great leg workout. I'll have to try it sometime!!

  2. Love that color blue!

    I am starting my squat challenge that I always crap out on again today.

  3. YAY Happy 100th post! Ugh I need to motivate myself to workout more!

    Jamie @
    The Growing Up Diaries

  4. oooh you have me intrigued for your giveaway!!! I have resorted to asking for help from Hubs (and I hate to do that!)

    I had my 100th post on Monday as well! Go us!

  5. Happy 100th Post!!!!

    Your leg day looks like a rough one. Are you still standing after that?!

  6. Haha I think I wore the same shirt in green yesterday. lol. And I love this workout. Definitely pinning it for the future. Seems like you do a lot of the same legs workout that I do!!

  7. They film Once Upon a Time down the road from where I work!! Yay for your 100th post!!

  8. I need more weights at home... like a whole body building set... every time I mention it to the hubs he laughs at me and he also laughs when I flex...hmmmmmm thats why I need more weights!